רכיבה בטוחה על אופנוע מתחילה בבחירת הקסדה הנכונה

רכיבה בטוחה על אופנוע מתחילה בבחירת הקסדה הנכונה

אם תמיד רצית שיהיה לך אופנוע ועכשיו החלטת להגשים את החלום הזה אתה צודק. אומנם אי אפשר להתווכח על כך שכשאתה רוכב על אופנוע אתה הרבה יותר חשוף ויש הרבה יותר סכנות מבחינתך בכביש אך מצד שני, יש לך גם איך להגן על עצמך. ראשית, אתה יכול לקנות מראש אופנוע איכותי ויציב יותר ושנית, אתה יכול גם לקנות ציוד שישמור עליך. זה יכול להיות מעיל עם מגנים, קסדה או כל אביזר אחר, אז למה אתה מחכה? זה ידוע שחלק מהחוויה של נהיגה על אופנוע קשורה לכל העניין של קניית הציוד, אז למה שלא תבדוק עוד היום מה תרצה לקנות לעצמך לנסיעה בטוחה? אין ספק שכאשר מדברים על נסיעה בטוחה על אופנוע מדברים, לפני הכול, על קניית קסדה מתאימה וזה, כמובן, הדבר הראשון שאתה חייב לרכוש. 

איך תבחר את הקסדה שלך? 

כאשר מדברים על קניית קסדות לאופנועים מדברים על מגוון אדיר של אפשרויות השונות אלה מאלה בפרמטרים רבים כמו: 

  • גודל הקסדה
  • החברה המייצרת 
  • האיכות, העמידות והאמינות 
  • המחירים 
  • הצבעים והעיצוב 

לכן ברור מדוע אתה מרגיש חסר אונים מול האפשרויות הרבות ובטח אם מדובר על הקסדה לאופנוע הראשונה שאתה קונה לעצמך בחיים. אחד מהדברים הכי חשובים זה למדוד את הקסדה ולראות שהיא באמת מתאימה לך בצורה מושלמת. הדבר האחרון שאתה רוצה זה לקנות לעצמך קסדה שבסופו של דבר לא תהיה מספיק טובה ומתאימה ולכן עדיף שתגיע בכוחות עצמך לחנות כדי לבחור את הדגם המושלם. שנית, אם תגיע באופן פיזי לחנות תוכל לפגוש את המוכרים ואף להתייעץ איתם, דבר שיעזור לך לבחור את הקסדה הכי טובה שיש. המוכרים בחנויות כאלה בדרך כלל מגיעים עם הרבה מאוד ניסיון וידע, אז למה שלא תלמד מהם? 

כמה אתה צריך להשקיע? 

כפי שהוזכר לעיל, כאשר מדברים על קסדות שונות לאופנועים מדברים, בין היתר, על מחירים משתנים. לכן ברור מדוע גם המחיר מטריד אותך, כי מי היה רוצה לשלם מחיר גבוה מידי? זה שיש היום קסדות איכותיות מאוד זה טוב ויפה אך זה לא אומר שאתה חייב לקנות אותן במחירים הכי גבוהים שיש. אם תעשה מחקר קטן אונליין אתה תראה שהרבה פעמים את אותו סוג של קסדה אתה יכול למצוא בחנויות שונות במחירים מגוונים. לכן, אחרי שתחליט איזה דגם אתה רוצה, איזה צבע ואיזה גודל, כדאי יהיה להשקיע כמה רגעים בהשוואת מחירים. לרכב על אופנוע זה אומר שצריך לדאוג גם לכפפות איכותיות ובעיקר לביטוח, מה שאומר שההוצאות סביב התענוג הזה לא נמוכות. מצד שני, אם תדאג לכל הפרטים האלה תוכל לרכב בשלום ובבטחה לכל מקום, אז למה אתה מחכה?