לנהוג בטוח על אופנוע

לנהוג בטוח על אופנוע
אתה חולם על קניית אופנוע מזה שנים והגעת למסקנה שחיים רק פעם אחת וכי היום אתה רוצה להגשים את החלום הזה? אם כך, אתה צודק. רכיבה על אופנוע מוסיפה לא מעט לאדרנלין ולהתרגשות אך חשוב ביותר לזכור לעשות אותה בצורה הכי בטיחותית שאפשר. לכן, אם חשבת לרגע לקנות אופנוע ולהתחיל לרכב עליו ככה סתם, בלי שיש לך קסדה, מגנים ועוד הרבה ציוד אחר, כדאי שתדע שזה מסוכן ביותר. ראשית, כאשר מדברים על קסדות מדברים על עניין של חוק וחובה, מה שאומר שלא תוכל לנסוע בלי קסדה. שנית, כדאי מאוד לקחת בחשבון ככל שתשים על עצמך יותר מגנים כך תוכל לנסוע יותר בבטחה, אז למה אתה מחכה? אין שום סיבה שבגללה אתה צריך לסכן את עצמך ובטח לא בימינו, כאשר יש ציוד כל כך משוכלל שכל האופנועים עושים בו שימוש. 
 

איך לבחור את הקסדה המושלמת עבורך? 

 
זה לא סוד שכאשר מדברים על קסדות לאופנועים מדברים על מגוון רחב של אפשרויות. לכן חשוב לבדוק מה בדיוק אתה בוחר ואיך אתה מחליט איזו קסדה כדאי לך לקנות. האמת היא ששווה להתייחס לכמה שיותר פרטים כי הקסדה היא החלק הארי של ההגנה שלך בזמן הנסיעה וזה אומר שכדאי לברר: 
  • איזו חברה ייצרה את הקסדה? 
  • כמה היא עולה? 
  • האם היא מתאימה לך בדיוק בגודל? 
  • האם יש בה שכלולים מודרניים כמו דיבורית ומיקרופון? 
  • האם מבחינת העיצוב היא מוצאת חן בעיניך? 
יש לקחת בחשבון את כל הפרטים האלה כי בדרך כלל קסדה היא מסוג אותם הדברים שלא מחליפים לעיתים קרובות. לכן חשוב שתעשה כמה שיותר בירורים וכמובן שצריך גם למדוד את הקסדה כדי להחליט האם היא יכולה לענות בדיוק על הדרישות שלך. 
 

חנות שהקנייה בה הופכת לחוויה 

 
זה נכון שאם אתה יודע בדיוק איזה דגם של קסדה אתה רוצה לקנות הרי שתוכל לבצע את הרכישה אונליין אך האמת היא שלא תמיד זה כך. רוב האנשים לא לגמרי יודעים איזה קסדה לאופנוע הם היו רוצים לקנות ולכן חשוב למדוד ולראות מה יהיה לך נוח יותר וזה אומר שכדאי לבצע את הרכישה בחנות פיזית ולא אונליין. ככל שעוברות השנים ניתן לראות שגם בישראל יש עוד ועוד חנויות שבהן ניתן לקנות קסדות וציוד נוסף לאופנועים אך לא בכל המקומות האלה חווית הקניה תהיה מה שאתה חולם עליו. לכן אנחנו מציעים לך לבדוק לאיזו חנות אתה פונה, כי אם אתה יכול גם ליהנות מכל הרכישה הזאת אז למה לא? יש חנויות שבהן חלק מהדגש מושם על שירות אדיב ונעים לצד ייעוץ מקצועי ללקוח. ברור שעדיף לקנות רק במקומות כאלה ולא בחנויות קטנות ולא מספיק מקצועיות כך שכדאי שתבדוק לאיפה אתה פונה לביצוע הרכישה.